درباره ما

سخن مدیر عامل

شرکت مهندسین مشاور آب نگار میهن متشکل از اساتيد و مهندسين كارآمد و توانا با بهره گيري از تجارب چندين ساله در زمينه صنعت آب و فاضلاب شهري، روستائي، صنعتي و زيست محيطي بر اساس انديشه اي نو و حركتي پويا، با هدف ارائه خدمات مشاوره، طراحی، نظارت، مدیریت طرح در پروژه های عمرانی، توسعه ای، آمایشی، تحقیقاتی و پژوهشی براي پيشبرد و راهبري هر چه بهتر  پروژه ها  درسال1383 تاسیس گردید. این مهندسین مشاور توانسته است با تکیه بر تخصص و تعهد پرسنل فعال و کارآمد خود،  تاکنون بالغ بر 60  پروژه مطالعاتی، نظارت کارگاهی و نظارت عالیه را در اقصی نقاط این مرز و بوم به انجام رساند. و امید است درآینده نیز با انجام به موقع و صحیح تعهدات خود، قادر به ادامه ایفای نقش موثر در سازندگی و پیشرفت کشور باشد و به عنوان مهندسین مشاوری پیشرو  و کوشا مورد توجه کارفرمایان محترم قرار گیرد.

رئوس كلي برنامه استراتژيك شركت عبارت است از :

  • توسعه كيفي منابع انساني از طريق استقرار و اجراي نظام آموزشي پويا و ايجاد سازماني يادگيرنده
  • مشاركت فعال و سازمان يافته نيروي انساني براي ارتقا سطح كيفيت و تسريع خدمات و افزايش رضايتمندي كارفرما
  • تبعيت از قوانين، مقررات و الزامات قانوني مرتبط با فعاليت هاي كيفي شركت
  • بكارگيري فن آوري هاي پيشرفته و روزآمد تا حد توان مالي و دانشي شركت
  • حفظ محيط زيست و استفاده بهينه از منابع و انر‍ژي

شرکت آب نگار میهن با پیاده سازی سیستم مدیریت کیفیت بر اساس استاندارد ISO9001-2000  با رویکرد کنترل پروژه و کیفیت در جهت بهینه سازی زمان و کیفیت نتایج مطالعات اقدام نموده است و از فن آوریهای روزآمد و آخرین نرم افزارها و دستاوردهای فنی تخصصی در به ثمر رساندن پروژه های خود استفاده می نماید.

مهندسین مشاور آب نگار میهن در راستای ارتقاء کیفیت خدمات فنی خود از مشارکت و همکاری شرکتهای معتبر داخلی و خارجی استفاده می نماید.

تقدیرنامه ها و گواهینامه ها

پروژه های انجام شده در کشور